Nume | Scop | Expirare |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 year |
__zlcmid | This Cookie is used to store the visitor’s identity across visits and the visitor’s preference to disable our live chat feature. | 1 year |
__cfruid | This cookie is a part of the services provided by Cloudflare - Including load-balancing, deliverance of website content and serving DNS connection for website operators. | session |
_auth | Ensures visitor browsing-security by preventing cross-site request forgery. This cookie is essential for the security of the website and visitor. | 1 year |
csrftoken | Helps prevent Cross-Site Request Forgery (CSRF) attacks. | 1 year |
PHPSESSID | Preserves user session state across page requests. | session |
rc::a | This cookie is used to distinguish between humans and bots. This is beneficial for the website, in order to make valid reports on the use of their website. | persistent |
rc::c | This cookie is used to distinguish between humans and bots. | session |
AWSALBCORS | Registers which server-cluster is serving the visitor. This is used in context with load balancing, in order to optimize user experience. | 6 days |
18plus_allow_access# | unknown | |
18plus_cat# | unknown | |
bs_slide_menu | unknown | |
left_menu | unknown |
contact: info@tifantex.ro
Contact
Introducere » Contact, reclamație, schimb
email: info@tifantex.ro
TifanTEX s.r.o. 951 36 LEHOTA, 623. Lehota pri Nitre
IČO: 45955824
DIČ: 2023161525
IČ DPH: SK2023161525
Dacă aveți orice fel de problemă, noi suntem aici pentru dumnevoastră!
If its possible - please write emails in english
-------------
Solicităm clienții - dacă returnați / revendicați mărfuri, nu le trimiteți noroiate / foarte murdare / umede / - curățați / uscați astfel de mărfuri înainte de a le trimite și apoi le puteți trimite.
Schimb/returnare/reclamație gratuită prin Packeta,
COD ID: 917 491 56
Procedura pentru plângeri
Ca la orice comandă, se poate întâmpla ca mărimea să nu vi se potrivească, ca produsele să nu
corespundă așteptărilor dvs. sau să doriți să le schimbați cu altceva. Vă vom spune pe scurt
cum să procedați în acest caz - adică cum să procedați în cazul unei reclamații / schimb sau
returnare de produse. Atenție - vă oferim posibilitatea de a face o reclamație gratuită.
Pașii reclamației:
1. Scrieți-ne pe hârtie (puteți scrie și de mână) pe scurt de ce aveți nevoie + numărul comenzii sau al facturii dvs. Dacă doriți să returnați produsele, scrieți pe hârtie și numărul de cont pentru returnarea banilor.
2. Împachetați produsele înapoi în colet împreună cu hârtia. Dacă nu aveți ambalajul original, este în regulă să le împachetați într-un ambalaj similar ca să nu se deterioreze în timpul transportului.
3. Trimiteți produsele înapoi la noi - Vă punem la dispoziție opțiunea de a ni le trimite înapoi gratuit prin intermediul transportatorului Packeta duceți coletul la cel mai apropiat punct al Packetei și indicați personalului cod ID: 917 491 56
4. Dacă nu doriți să utilizați serviciul gratuit de returnare/schimbare prin Packeta trimiteți produsele la adresa noastră TifanTEX s.r.o., Lehota 623, 951 36 Lehota
5. De îndată ce pachetul ajunge la noi, ne vom ocupa de el. Ne vom ocupa de reclamația dvs. în cel mai scurt timp posibil De regulă, reclamația este procesată în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea acesteia.
Nu lucrăm în weekend sau în zilele de sărbătoare. Prin urmare, dacă trimiteți un pachet între
sărbători sau înainte de weekend, vă vom cere un moment de răbdare. Ne ocupăm în
permanență de toate reclamațiile / schimburile / retururile. În cazul în care nu primiți nicio
notificare privind rezolvarea unei reclamații în termen de 10 zile lucrătoare, ne puteți
contacta și vom verifica statutul. Dacă doriți să completați un formular de reclamație, îl puteți
găsi aici: Descărcați formularul de reclamație făcând clic aici >>
Creat de sistem www.eshop-rapid.ro